Welkom, welcome

Welkom op mijn blog! Al een aantal jaren maak ik kaarten en ik vind het leuk ze hier te laten zien.
Ik wens je veel plezier hier.

De meeste kaarten kun je groter zien, door erop te klikken.


Welcome to my blog! I make cards for several years and I like to show them to you on this blog.
I hope you enjoy looking around.

You can see most cards bigger just by clicking on them.


Het logo hierboven is gemaakt door Josee! Hardstikke bedankt hiervoor!

07 juni 2008

Friday Sketchers # 5

Een trouwkaartje met de sketch van de Friday Sketchers!
Getting married card with the sketch of the Friday Sketchers!





paper: Daisy Bucket, stamp: Stamping Bell

14 opmerkingen:

Maria zei

Mooie kaart Marijke! De kleuren zijn top;)

Jacqueline van der Sar - Crejakaarten zei

Mooi kaartje!! Mooie kleuren. Vind al die bloemetjes en het kant de perfecte finishing touch!! Leuk dat je weer meedoet!

Anoniem zei

Beautiful colors and papers!! Nice job with the sketch..

Heike's Creativeplace zei

Wow, gorgeous Card. Great Colors and coloring.....

tracie zei

gorgeous, I love the pretty lace and cute image :)x

Anoniem zei

Love this card and image! Great colours and the lace is gorgeous.

Carole :D

Anoniem zei

Beautiful card ! So pretty ! Great work !

Anoniem zei

Een prachtig kaartje weer Marijke !!!!!

Beth zei

I love the Bella stamp and these papers are fab, great card!

Anoniem zei

Die Karte ist wunderschön!
I love the Bella-Stamp!

Anoniem zei

erg leuk kaartje weer! leuke stempel ook! groetjes sam

Kraftin' Kimmie zei

Great job with the sketch! And love that lace! Very pretty!

Jutta zei

Wat een prachtig kaartje!!! Mooie kleuren en details!

Marijke zei

Danke Jutta and thanks Kimmie!